יום שישי, 19 בנובמבר 2010

נשף מסכות

כאילו, כל הקטע ההזוי הזה בימים / שבועות / חודשים האחרונים שכולם מדברים על ההקפאה , ושתי מדינות לשני עמים, וכל הססמאות המכובסות האלה, ואשכרה הקטע הכי דפוק פה שאף אחד לא קם וצועק המלך הוא עירום..

כאילו, ביבי, ברק, ליבני וכל מיני פרשנים בתקשורת וחברי - כנסת ושרים עומדים מול המצלמה בפנים רציניות כאלה, עוטים כל אחד מסכה אחרת על הפנים - מסכה של פנים רציניות ומבט ממוקד,  ובטון דיפלומטי מדברים על פשרה, ושתי מדינות לשני עמים, ועל העם הפלסטיני, ופונים לאבו מאזן בתור המנהיג של העם הפלסטיני - הכל עם מסכה של פנים רציניות וטון סמכותי, ואני אומר לעצמי, כאילו, גאד דאמט איך זה שהם לא מתפקעים מצחוק (או שהם מתפקעים מצחוק בתוכם...) - כאילו, Let's face it - אין כזה דבר באמת עם פלסטיני !!

ואם לרגע נחזור להקפאה, אז לדעתי ההקפאה זה בכלל לא ה - Issue פה. וזאת, כי לא מתייחסים לעיקר . מדברים גבוהה גבוהה על מדינה פלסטינית, 2 מדינות לשתי עמים וכו' וכו'. ההזוי הוא שאף אחד טרם קם וצעק בקול גדול: "המלך הוא עירום" "המלך הוא עירום"
כולם עם אותה מסכה מטופשת על הפנים ממשיכים לקשקש וללהג את אותן ססמאות נבובות וחלולות.

הרי אין באמת כזה דבר עם פלסטיני. זה סתם פיקציה. לפני 67 גם לא היה כזה דבר עם פלסטיני. העם הפלסטיני זה המצאה מתוחכמת של מדינות ערב שהשכילו להבין שלא יצליחו לגבור על ישראל בכח צבאי, ולכן המציאו את השקר הגדול בהסטוריה - דרכו יוכלו לכבוש את מדינת ישראל בדיפלומטיה - העם הפלסטיני.

הרי גם ערפאת אמר את זה תמיד, שהוא חלק מהאומה הערבית הגדולה, וגם חאפז אסד, ויש מלא דוגמאות (מצגת מעניינת מאוד בנושא בסוף הפוסט).
הקטע ההזוי הוא שדווקא היהודים הם אלה שעזרו מאוד לתדלוק ולבנייה של הבלוף הזה - וסיבותיהם עימהם שמורות. אבל האמת חייבת להיאמר. השקר / והבלוף הגדול חייב להיפסק.

גם כל הקשקושים האלה על כיבוש והקו הירוק - כאילו, אפילו הערבים יודעים שבלי יהודה ושומרון, ואני לא מדבר כבר על ירושלים - אין לנו מה לחפש פה..!! זה לא שגבעתיים ורעננה הם לא חלק מישראל, אדרבה - אבל בינינו, אברהם אבינו התהלך בחברון / שכם / אלון מורה - ולא ברעננה. כאילו, 2000 שנה בגלות מה הופיע על תמונות / גלויות / חפצי אומנות בעולם היהודי אם לא קבר רחל , חברון, ושאר המקומות הקדושים. הרי ברור לכל שארץ ישראל התנכי"ת זה יהודה ושומרון, ששם התחיל הסיפור שלנו.

כנראה שאותם שמנסים בכל כוחם לוותר על חבלי ארץ אלו מנסים גם למחוק את הזהות היהודית שלהם...?

שימו לב טוב טוב לדבריו של שגריר אש"פ בלבנון - הוא יודע על מה הוא מדבר.. !!

בכלל, כל הקטע המטופש הזה של שיחות השלום והמרדף אחר השלום - לא חלילה שאני לא שוחר שלום. אדרבה. הייתי שמח לנגב חומוס בדמשק (מן הסתם כשיהיה שלום גם ימצא שם חומוס עם תעודת כשרות..). אבל, כשהולכים מכות בבית - ספר, והבריון של הכיתה מנצח - מי אחר כך רץ לבקש לעשות שולם?? הבריון מהילדים שרגע לפני הוא קרע להם ת'צורה - לכמה ילדים בבת אחת!! - או אותם ילדים מובסים ומוכים רצים אל הביריון ומבקשים לעשות שולם...??

כאילו, אם מישהו עדיין לא הבין את הנמשל  - אני בטוח שאם אחרי 67 ו -73 ישראל הייתה מכריזה שזהו, קרענו לכם ת'תחת מצרים וסוריה, עכשיו לכו תבכו בצד - אם תרצו , אנחנו מוכנים להיות איתכם במצב של שלום. אני בטוח שזה היה יוצר שלום הרבה יותר יציב והרבה יותר חם. שלום שמושג מעמדה של עוצמה - והיינו בעמדת עוצמה, וואחד עוצמה - אחרי שפתחנו להם ת'תחת 4 פעמים - ב - 48, 56, 67, ו -73 - לא נראה לי שהם היו ממשיכים לנסות - גם אם היינו משאירים את סיני אצלינו - ותראו איזה יופי של שלום יש לנו עם סוריה כבר יותר מ - 30 שנה - ובלי שקיבלו מילימטר. לעומת ה -""שלום""  החם עם המצרים... , עאלק שלום ... - תפתחו עיתונים / ערוצי טלוויזיה / רדיו במצרים, תקשיבו לשכבה האינטלקטואלית במצרים ותבינו איזה ""שלום חם"" שיש לנו איתם... וזה לא סוד.

ואני כבר לא מדבר על הקטע ההזוי הזה שכל פעם שיש איזה כנס בינלאומי והנציג האיראני / סעודי / תימני / סורי עבר במקרה ליד איזה בכיר ישראלי ותקע נוד , או שעבר לו זבוב ליד האוזן וכשהוא הסתובב הוא במקרה הסתכל , היישיר מבט אל עבר הבכיר הישראלי - ישר איזה חגיגות שהולכות כאן בתקשורת - שימחה וששון - כאילו עוד שניה הולך להיחתם אוטוטו הסכם שלום עם הסורים, ויאללה חומוס בדמשק.  חיים פה בסרט אנשים...

הבעיה של היהודים היא לא הערבים . הבעיה של היהודים היא היהודים...  . עד שלא נהיה מאוחדים ונאמין שהארץ הזו שלנו... - כך הדברים נראים, ועד שנתעורר - ימשיכו להיראות..

לסיום, הנה מצגת מומלצת (מאוד) שמסבירה קצת על הבלוף הגדול - מגובה בעובדות וקטעי עיתונות:



ולמי שרוצה, ערכתי את המצגת לפוסט:
המצאת העם הפלשתיני כתרגיל בלוחמה פסיכולוגית

וגם זה:
קובץ עובדות ומספרים - נראה לי שחשוב לדעת‏


ולסיום:







0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More