יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

חייזרים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לפני שבוע גלשתי לי לתומי באתר תפוז ונתקלתי בתחרות הבאה שהתקיימה ב פורום מדע בדיוני ופנטזיה: "מה הייתם עושים אם הייתם קמים בבוקר ומגלים אור מוזר ובוהק בחלון?
הסרט החדש סקייליין מגיע לאקרנים ואנחנו מזמינים אתכם לצפות בו על חשבוננו!

מתוך המשתתפים תבחר הנהלת הפורומים 25 גולשים, שיזכו בכרטיס זוגי לסרט "סקייליין". הגבלת בתי הקולנוע ותנאי המימוש - מפורטים בכרטיס עצמו.

"


בקיצור, הנה הקשקוש שכתבתי לתחרות, ושלשמחתי זיכה אותי בכרטיס לסרט:

זה מה שאני הייתי עושה:

הייתי לוקח תיק קטן, מכניס לתוכו את החלילית, אייפד ואייפוד טאצ' (שנוכל לעדכן את הפייסבוק ולצייץ בטוויטר גם מהחלל..) קרם הגנה (שנוכל להשתזף בשביל החלב) , את העט מונט בלאנק (שנוכל לכתוב מכתבי אהבה לחייזרית יפהיפיה שנפגוש אי שם...) , סקי גוגלס (לכו תדעו איזה אתרי סקי טובים יש להם שם בחלל) , מתלבש יפה ויוצא החוצה.



מביט אל האור, אומר לאור - המתן קטנה, וביינתיים נכנס לרולדין לשתות את ההפוך הקבוע עם הקוראסון חמאה. לאחר מכן מצייץ בטוויטר ומעדכן סטאטוס בפייס משהו בסגנון "ביי לכולם, יצאתי לטיול קטן בשביל החלב, ד"ש, נתראה כשאחזור" - ואז יוצא אל האור , ניגש לחללית, פוחת את הדלת, מתיישב על כורסא נוחה, מהדק חגורה - ויוצא אל מסע אל שביל החלב, אל כוכב אחר, אל הרפתקאה חדשה.



זהו. אחרי כמה שנים על כוכב רחוק, הייתי חוזר אל החברים עם תיק מלא מתנות ודרישת שלום מחייזרים על כוכב אחר...








1 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More