יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

פאבים (לא) לדתיים בלבד

הטרנד החדש לאחרונה הוא פאבים (לא) לדתיים בלבד. קונספט שדי מצליח בזמן האחרון. הרעיון הוא בעצם פאב עם תעודת כשרות, שממוקם באיזור יחסית דתי, שבגלל התעודת כשרות מושך אליו (מן הסתם) הרבה חברה דתיים שבאים לשתות בירה טובה או סתם לשמוע מוסיקה טובה. כמובן, ועל זה לא מדברים - שעם הזמן המקומות הללו הפכו להיות זירת הפנויים פנויות הלוהטת ביותר בציבוד הדתי. רוב החברה הצעירים באים לראות ולהראות, והסצנה חוגגת. בוא נאמר שאם כבר חודשים את / אתה מתייבש / ת בלי דייטים - זה הזמן לקפוץ לכנען או לג'יימס , לראות בחורה נחמדה, להתחיל שיחה, ויאללה - לחופה...

פאב כנען:
האמת שהחביב עליי הוא פאב כנען שנמצא ברחוב שמאי 15 (ממש קרוב למדרחוב) בירושלים.  את פאב כנען פתחו כמה חברים שהכירו בצבא - אם אני לא טועה שני דתיים ודתל"ש (דתי לשעבר..) שמנהלים את המקום. החברה סטודנטים ונראה שפרט לעבודה הם פשוט נהנים לנהל את המקום, ובאמת בכנען יש אווירה משפחתית וכיפית.
הייחוד של המקום הוא שזה בר למוסיקה ישראלית מקורית. במקום מופיעים כמעט כל ערב אומנים מתחילים, הרכבים מקוריים, כשלעיתים גם אומנים מוכרים יותר כמו אריאל זילבר (הופעה נהדרת) ואוהד חיטמן.


ג'יימס:
הג'יימס ברחוב המגשימים בפתח - תקווה כבר הפך לשם דבר באיזור המרכז. גם כאן מדובר על פאב כשר (לכו על הנקניקיות שהם עושים במקום יחד עם הבירה Pills שהם מבשלים במקום) שהוא למעשה מבשלת בירה. כלומר, את הבירה הם מבשלים במקום. לא ניתן לרכוש בג'יימס את הבירות המוכרות אלא רק את הבירות שהם מבשלים במקום. אבל הבירות זה לא ה - Issue - כל מוצ"ש המקום מלא בהחל מבנות שירות, סטודנטים ועד לחברה (מהביצה..) מגבעת - שמואל.

במקום יש גם מגרש כדורסל קטן שצמוד ממש לג'יימס שם מתקיימים מדי מוצאי שבת טורנירים סוערים בין האנשים שממתינים שיתפנה שולחן בפנים...
כל יום ראשון בערב מדי שבוע מתקיימת הופעה של אומן / להקה בג'יימס.

בקיצור, אם אתם כבר באים - אל תשכחו להזמין אותי לבירה...

2 תגובות:

מנחם,
אל תאמר ג'יימס כי אם "ג'מס" :)
שלמה

שלמה, הערתך התקבלה בברכה. ואם כבר, אז Jem's...

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More