יום שני, 4 בינואר 2010

זה כן לפייסבוק!


ואני יודע שהרבה שדכניות חולקות עליי, וחלקן אף שטחו זה מכבר את טענותיהן אם על גבי טור באתר כיפה, או בשיחות נפש עמוקות אל תוך הלילה.. (סתם סתם, אין לי שיחות נפש עמוקות עם שדכניות לתוך הלילה... ברם, מאמר בכיפה אכן היה.. )


אבל בואו נהיה לרגע אמיתיים, ואמיתיות: 97.6% מהדייטים מסתיימים בפחי נפש לאחר מבחן 3 השניות... - השעה וחצי / שעתיים הבאות, Including the Cofee - זה רק בשביל הנימוס...


לצד הנשי זה עולה בבריאות, בבכי, בשחיקה מתמדת, בדי כבר, נמאס - ורבות הבנות אשר שטחו בפניי את מר ליבן על כך שקצה נפשן בדייטים מבוזבזים.


ואני אומר / קורא לשדכניות: מה לכן כי תלינו?


בינינו, ובואו נפסיק להתחסד, ולשחק אותה צדיקים וחסידים - הרי לא ניתן להימלט מהעובדה הקיימת שהדור שלנו שונה, מיוחד, ייחודי. וכן, הדור הזה מושפע מה - Visual! אין מנוס. וכן, המראה כן קובע.

ושלא יימכרו לי סיפורים כל הצדיקים והחסידות בשקל שלא, ומה פתאום, ואני - רק האופי!!! רק האישיות!!!! , רק שילמד תורה כל יום!!!!


נכון, אז מדוע פסלת את השמנדריק החביב מאמש...?


ולכן, אני טוען שאין רע בפייסבוק. אין כל רע בלראות תמונה שתיים טרם הדייט. לא תאמינו כמה דייטים וערבים מבוזבזים האתר הגאוני הזה מונע. כמה פחי נפש. כמה אכזבות.


עכשיו יקפצו כל החוכמולוגים והחוכמולוגיות למינהן ומיניהם ויאמרו שלמי שלא נראה טוב אין סיכוי - קשקוש.

תפסיקו לחשוב שאנחנו מחפשים דוגמניות!!!


אנחנו בסך הכל מחפשים מישהי שתמצא חן בעינינו. זה הכל. וזה שאני לא נמשך לג'ינג'יות, לא אומר שחבר שלי גם לא. לאנשים יש טעם שונה. כן, יש לי חברים שמעדיפים מלאות. נו? שויין??


הביטו: שמעתי פעם משפט חכם - אין בחורה לא יפה. יש לא לטעמי. כל בחורה צעירה היא בעלת יופי וחן. ולכן, אין רע בלראות תמונה לפני , ולהחליט אם להיפגש או לא.

תאמינו לי , שדכניות יקרות - זה גם לטובתכן: כיוון שאז לא יבואו אליכם הנערים והנערות בטרוניות אחר הדייט, כיוון שתמיד תוכלו לענות: והרי ראיתם לפני??


חפשו אותי בפייסבוק: menachem glik.
ואם טרם פתחת - נאה דורש נאה מקיים - אני מצרף תמונה עדכנית מהביקור האחרון שלי בניו - יורק (28, גבעת - שמואל, עוסק בהייטק, שנון, מוצלח, ספונטני, רגיש, בעל Charm, חובב אספרסו משובח) :



עוד כמה הערות:

1. שמתם לב שבלי קשר - פייסבוק הפך לאחרונה לאתר הכרויות הגדול בסביבה??

2. אגב, ושוב, בלי קשר - לכך שמייסד ומנכ'ל פייסבוק - מארק צוקרברג יהודי.................................................?

(בלי קשר כמובן לכך שהגוגלים - שירות משלים לפייסבוק בנושא הנ"ל - גם כן........)

3. הטרנד הבא לדעתי הולך להיות בטוויטר.







6 תגובות:

מנחם אתה נראה בחור הגון,
אתה גם חתיך...
חבל שאתה לא אוהב ג'ינג'יות.
ג'ינג'ית 25.

חחחחחחחח.......... איך מתאים לך להגיב לעצמך....
רוצה להוסיף: "אין בחורה לא יפה. יש לא לטעמי". ואין כולסטרול רע יש כולסטרול שרע לו.

ג'ינג'ית 25

מני שלום רב,

ביום ב' י שבט ימלאו 6 שנים ללכתו של אילון הורביץ.
אולי תקדיש טור לזכרו.

www.tora-manhiga.org.il/eilonsite/index.htm
בברכה,
חבר.

לא הייתי מתעניינת באף בחור, בלי קשר למראה חיצוני, שכותב את השם שלו בבלוג באנגלית
בלי אות גדולה בהתחלה
menachem glik

אמור להיות
Menachem

אני מכירה מקרים רבים בהם הבחורה לא ראתה את הבחור לפני המפגש והיא פשוט סבלה בנימוס כל פעם שעה עד שעתיים, ובסוף חזרה לביתה מאוכזבת ועצובה- מה לעשות אם זה כן משפיע? אני חושבת שאתה צודק ועוד-איך בנושא הזה וכן-פייסבוק כבר מזמן הפך לאתר הכרויות :)

אומרים שמי שמצליח לשדך שלוש זוגות מקומו בגן עדן מובטח לו... מעניין מה יעלה בגורלו של מארק צוקרברג שנוסף להיותו יהודי כשר גם שידך אין ספור זוגות...

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More