יום שישי, 4 בדצמבר 2009

שאלת תם

בעקבות אירועי הימים האחרונים - צווי ההקפאה, ובכלל כל קישקושי השמאל בשנים האחרונות (ואולי אף מוקדם מכך..) - אני רק שאלה:
כאילו, למה אנחנו פה?
כאילו, למה בתל - אביב, רמת השרון, חיפה, באר - שבע, רעננה, וכו'.
כאילו, סתם מעניין אותי לשמוע למשל, מה אנשי שלום עכשיו יענו על השאלה הזו - למה אנחנו פה??

טוב, מן הסתם הם יסכימו שזוהי ארץ ישראל. כלומר, אנחנו פה מכוח התנ"ך, כלומר, 2000 שנה חלמנו לחזור לכאן כי כך כתוב בתורה. אני מניח שאין חולק עימי, אף בין אנשי השמאל המתון (אם יש כזה דבר...).

וכאן השאלה המתבקשת - אם כך, אם אנו כאן מכוח התנ"ך - במה מותרת תל - אביב על חברון / שכם / יריחו / בית - לחם, וכו'???
כלומר, זה לא שאני בא לטעון שאין לנו זכות על תל - אביב, אדרבה, גם זו וגם זו שלנו. ברם, אם כבר מדברים על ארץ - ישראל ההסטורית והתנכי"ת - אז חברון / שכם / בית - לכם / יריחו וכו' - זוהי ארץ ישראל התנכי"ת!!!

שם התהלך אברהם אבינו.
שם קרו סיפורי התנ"ך.
משם הכל התחיל.
זה הסיפור שלנו.

אז איך זה שבשנות האלפיים פתאום מנסים למכור לנו סיפור חדש??

כאילו, אם כבר פה - אז בכל הארץ. ואם לא - אז יאללה - בוא נסגור ת'שערים, נגיד שלום,
And let's move to find new world.....

השורה התחתונה היא שיש כאן תעשייה של שקר שמזינה את עצמה.
כלל ידוע הוא שכאשר חוזרים על שקר לאורך זמן הוא הופך להיות סוג של ""אמת"".

העם הפלסטיני הוא שקר.
אין עם פלסטיני. גם הם מודים ויודעים את זה.
כל ארכיאולוג מתחיל (לא יהודי, לא ימני, לא ציוני) יודה ויאמר שהעם שהיה כאן לפני 2000 שנה זה העם היהודי.
בית - המקדש של העם היהודי שכן על הר - הבית.
יריחו עיר התמרים, בית - לחם, שכם, חברון עיר האבות - כולן היו ערים ישראליות לתפארת.

אז תחליטו - זה שלנו או לא שלנו???

אשמח לקבל תשובות (עדיף משמאלנים....)

2 תגובות:

תשובת תם

מיד אומר אני שמה שאגיד לא ימצא חן בעינך, אבל לא אני מצאתי אותך אלא להפך - אתה מצאתה אותי בטוויטר.
אז דרך הגב, כי ששואלים עלן מה מתבסס זכות שלנו להיות בארץ ישראל אז עונה אני - בזכות כוחנו שנתן לנו קדוש ,ברוך הוא, לכבוש הארץ הזאה. ככה היה וככה יהיה.
אבל... אני חושב שכל אחד צריך להיות קודם כל אזרח טוב, ללכת לפי החוק של מדינה ולהישתמש בכלים פוליטיים ולא להגיד, מתי שמתאים לרצוני:"ככה כתוב בתורה!" כי בתורה כתוב גם "דינה דמלכותה דינה" גם כתוב בתורה "ואהבתה רעך כמול". ואתם זורכים אבנים על העילים שלא אשמים שנתנו להם פקודה וכי אזרחים טובים חייבים לקיים אותה. אז מתי שזה מתאים לי קורים מתורה, מתי שלא - שוכחים על תורה?

שאלת? עניתי. אמרת שעם ישראל היה פה לפני 2000 שנה? אבל מה קרה באלפיים שנים אלו? האם המדינה הייתה ריקה מתושבים או שגרו פה אנשים? מי הם אותם אנשים?
לגבי פלסטינאים. אם תדבר עם ערבי/מוסלמי ממוצע. הוא יגיד לך שיש דת יהודית, אבל אין כזה דבר עם יהודי. כמו שאני לא חושב שלהם יש את הזכות לומר ליהודים מה טוב להם, ככה אתה לא צריך להגיד להם כן פלסטינאי לא פלסטינאי. אותו דבר אתה יכול לשאול, למה יש ירדני וסורי? מה בכלל ההבדל ביניהם? וזה נכון לעוד הרבה ארצות בעולם.

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More