יום רביעי, 12 בינואר 2011

סושי בירושלים? יש דבר כזה... , ואפילו אחד הטובים ..!!


כן כן, גם לירושלים עיר הקודש הסושי הכל כך תל - אביבי הגיע. וכן, לאורך רחוב יפו והמדרחוב ניתן כבר לראות מספר סושיות שצצו ופרחו לאחרונה כפטריות שיטאקה לאחר הגשם.. . אז הלכתי לבדוק.
אכלתי ביותר מסושיה אחת בעיר הקודש והרי המסקנות: Tsunami Sushi שנמצא ברחוב בן סירא 26 (ממש מול הכניסה המערבית של מדרחוב ממילא) הוא אשכרה לא רק אחד הטובים בירושלים, אלא נותן פייט רציני גם לסושיות הכשרות בתל - אביב ורמת - גן.
מדובר במקום קטן ואינטימי שמעוצב יותר כפאב מאשר סושיה, ויש לכך יתרונות כי האווירה סבבה. בימים ראשון ושלישי יש אכול כפי יכולתך - ביום ראשון דים סאם (סוג של כופתאות ממלואות בשר) כפי יכולתך, וביום שלישי סושי כפי יכולתך - במחיר של 89 ש"ח לסועד. הרעיון הוא שבכל פעם מזמינים מנה וכשמסיימים מזמינים את הבאה בתור - כפי יכולתך...

שימו לב שלפיכך המקום מפוצץ בראשון ושלישי בערב ומומלץ מאוד להזמין שולחן מראש.

אז נכנסתי, התיישבתי על הבר וביקשתי לדעת מה הן המנות המומלצות, והמליצו לי על ה - SPIKE שזה מגיע על בסיס סלמון, אבוקדו, מלפפון, בטטה ובצל ירוק, מטוגן בטמפורה עם טריאקי ועולה 40 ש"ח לרול של 8 יחידות. ועל הארבע עונות שזה סלמון סקין, סלמון, אבוקדו, מלפפון בפנים, סלמון אפוי בחוץ, רוטב טריאקי ועולה 44 ש"ח.

שני המנות פשוט ט-ע-י-מ-ו-ת. אני חייב לציין שה - SPIKE ממש לא שגרתי עם כל הציפוי של הטמפורה, וגם לא ממש מתאים לאכילה עם מקלות - פשוט כי זה עבה - ויותר כיף לאכול את זה ספציפית עם האצבעות - אך זה אחד הסושי הטעימים שיצא לי לאכול. הסלמון בפנים יותא ממש מטוגן הודות לטיגון של הכל בטמפורה, ומדובר במנה ממש, אבל ממש ממש טעימה וקריספית. מומלץ.

הארבע עונות הוא סושי רגיל שמגיע עם סלמון מטוגן מעל שמוסיף טעם ונפח למנה ופשוט טעים.

אני חייב לציין שהמקום עצמו לא זול באופן כללי, אך מספק תמורה הולמת למחיר.

אווירה טובה, סושי טעים, מיקום מנצח - דקה מהממילא, כך שאפשר לאחר מכן לעשות סיבוב של ערב במדרחוב החדש בינות לחנויות היוקרה שנפתחו שם, כמו גם החניה הזמינה (שעה ראשונה חינם) הופכות את המקום לבחירה שלי לסושיה מומלצת בירושלים, ובכלל..

1 תגובות:

עכשיו שקיוטו מהרצליה נכנסו לירושלים עם "קיוטו אקספרס" הכשר
נראה לי שאין תחרות..

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More