יום חמישי, 22 ביולי 2010

לקראת טו באב - כמה המלצות למקומות לא שגרתיים לדייטים

תמיד השאלה עולה - לאחר מספר דייטים משמימים בבית - קפה, איפה עוד לא היינו? מה עוד אפשר לחדש? מה עכשיו?
אז הנה כמה המלצות למקומות נחמדים ולא הכי שגרתיים לדייטים:

בריכת הנופרים:
ממוקמת בין ראש - העין לפתח-תקווה, בסמוך לגן לאומי אפק, בריכת הנופרים היא בהחלט אתנחתה קרירה ומרעננת בימי השרב. המקום רומנטי להפליא, הנופרים נחים להם בשלווה על המים. בדרך לבריכה לעיתים תראו אנשים עם חכות על מקורות הירקון יושבים ודגים להם דגים. מקום חביב לדייט קסום של אחר הצהריים קייצי.

ההגעה פשוטה:
נוסעים לכיוון צומת גנים ראש - העין, ואז פונים לכיוון פתח - תקווה. פונים ימינה (היכן שהמבצר העתיק שם) , ממשיכים בדרך הכורכר, נוסעים כמאתיים מטר במקביל למסילת הרכבת, ומחנים.


הטיילת ביפו: מתחילים על הטיילת בחוף הים בתל - אביב לכיוון החופים של יפו העתיקה. המראה ממש יפה לעת שקיעת חמה. בנות, שימו לב שהרוחות חזקות - ממליץ על מכנס / שרוואל מתחת לחצאית...
פני קדם: פני קדם הוא ישוב צעיר ותוסס במזרח גוש - עציון. היישוב נמצא מרחק של רבע שעה נסיעה בערך מצומת הגוש. במקום נוף מדהים כיוון שמצד אחד הכל ירוק ופורח - זהו הצד הפונה לגוש, כאשר מצידו השני של היישוב ניתן להשקיף על ים המלח - פשוט מראה מדהים. המקום שקט פסטורלי, ורומנטי. מומלץ ביותר.

מקום מומלץ נוסף היא טיילת הרוחות ביישוב קידה. מדובר בתצפית מדהימה על הרי השומרון. נוף פראי ומקסים. ההגעה פשוטה - נוסעים לכיוון שילה, ושם כבר שואלים בכניסה איך מגיעים לקידה...

גם שם בנות, הרוחות ממש חזקות...

למי שמזדמן ביום קיץ חם (ולא רק) לצפון - מומלץ מאוד להכנס לשמורת אגם החולה. המקום פשוט מקסים ובהחלט יכול להוות מקום לדייט רומנטי ולא שגרתי



לסיום, מקום מומלץ שאני אישית מאוד אוהב (אם כי זמנית הוא לא ממש נגיש, אך בקרוב ממש נוכל לשבת שם ) הוא האגם בגוש קטיף. המקום ממש יפה, ובקיץ לעיתים מתקיימות שם אף הופעות של אומנים. סביב לאגם יש מדשאות, וניתן לשכשך את הרגליים במימי האגם הצלולים. בחמש שנים האחרונות המקום סגור למטיילים עקב רפיסות הממשלה, אך ממש בקרוב המקום יפתח שוב, אולי אף עוד הקיץ, ומדובר במקום מומלץ ביותר.
קיץ נעים!
הבלוג וכותבו יוצאים לשבוע חופש בארה"ב, נחזור עוד שבועיים.

3 תגובות:

אפשר גם ללכת לעקור עצי זית ולהרביץ לערבים כחלק מהדייט. בנוסף, אפשר לקחת בתים של פלסטינים מחברון ומסילואן, לגרש את תושביהם ולשבת בבית שלהם. מה, זה לא רומנטי?

אדון רוזנברג.
על אף דברי ההבל והשטות שהעלית בתגובה - החלטתי לפרסמה כיוון שפלורליסט אנוכי.

ניכר מדבריך כי אתה בור ועם הארץ ובעל הבנה מינימאלית בסכסוך במזרח התיכון, כמו גם בעל שנאה עצמית עמוקה, כמו גם - ניכר שלא קראת דיו בבלוג ולא העמקת, כיוון שאם כן היית וודאי נתקל בפוסט הבא שמסביר באופן בהיר את הסכסוך הישראלי פלסטיני - מומלץ כי תקרא את המאמר הבא ואז תזהם את המרחב האינטרנטי בהבליך:
http://dosiblog.blogspot.com/2009/06/blog-post_30.html

אני מבינה שהכתבה ישנה... אבל הגעתי לבלוג במקרה והתחלתי לקרוא.. מוכרחה לציין שהצחקת אותי במיוחד עם ההערות לבנות :)
מאוד נהנתי לקרוא. :)

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More