יום שבת, 29 במאי 2010

עוד בעניין המשט לעזה

אני דווקא מציע לצרף ספינה נוספת, את ספינת השלום. על סיפונה יעלו אנשי שלום עכשיו, חבורת הפרופסורים בשקל - הבוגדים שצעדו שבוע שעבר לשכונת שייח ג'ראח. אליהם יצטרפו (בחדווה) לובשי השחורים שייללו בשבועיים האחרונים בצווחות מוזרות בהפגינם נגד פינוי הקברים באשקלון.

כמובן שאנשי אקדמיה בולטים כשטרנהל לדוגמה, פרופ' יהודה שנהב מאונ' ת"א, פרופ' אורי הדר ועוד יצטרפו בחדווה על מנת להעביר את המשט בהרצאות על הסיפון, כך שהשטים גם יחכימו על הדרך . להשלמת האווירה על הסיפון, וכדי שיהיה אחראי על הבידור הייתי מצרף גם את ח"כ אחמד זיבי, ואף את ענת קם.
את הספינה הייתי משלח בתופים ובמחולות - One way Ticket היישר אל חבריהם הטובים הנייה וחבריו כתרומה אנושית של מדינת ישראל לרצועת עזה. אחרי הכל מדובר בחומר אנושי משובח - אנשי רוח וספר...

הערה נוספת:
אני מקווה מאוד שלאחר המשט מישהו כאן במדינה יפתור אותי מלהמשיך לשלם למחבלת (ח"כ) חנין זועבי את המשכורת שלה על התנאים הנלווים (ואם אפשר על הדרך גם לפתור אותי מתשלום הפנסיה הדשנה של חבר שלה אדון עזזאמי בשארה...)
ואם כבר, אז זו גם הזדמנות פז להיפטר סופית מהשרץ ראאד סלאח. שישאר שם.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More