יום שלישי, 4 במאי 2010

למי שחשב שהפרסום הוויראלי ברשת מיצה את עצמו - שיאכל תפוז......

בימים האחרונים רצה סדרת סרטונים קורעת בטיוב שנקראת בתרגום חופשי "התפוז המעצבן" או "The Annoying Orange"
הרעיון מגניב בטירוף - תפוז מדבר (יוצר הסדרה דגם את הפנים שלו בסוג של אנימציה לתוך התפוז...) שיושב על מדף במטבח ומתגרה בשאר הפירות והירקות במטבח - מצחיק בטירוף.

בחלק מהפרקים הוא מתכתב עם סדרת הסרטונים המשעשעת שרצה כבר לפני כמה שנים ל - budweiser beer - ה - wazzup ועוד פרק על ה - ווסאבי (למי שלא ראה חפשו בטיוב, זה מגניב..)

הסדרה קיבלה תוך כמה ימים מיליוני צפיות - שהכניסו מן הסתם מליונים לכיס של היוצר...
הבחור מוכר עכשיו מרצ'נדייז - חולצות, כובעים ועוד כל מיני.

בתקופה האחרונה דיברו הרבה על זה שהפרסום הוויראלי די מיצה את עצמו - כמו הרבה טרנדים אחרים שבאים והולכים ברשת. הקמפיין האחרון מוכיח שעוד יש מקום לקמפיינים וויראליים, אבל מה שבטוח הוא שרף הכניסה עולה כל הזמן. אם ניקח את אחד הקמפיינים המוצלחים בשנים האחרונות Will it blend? שנעשה בהשקעה של 50$ , אז בקמפיין האחרון היוצר משתמש בעריכה מקצועית, ובטכניקות אנימציה חדישות.
למרות שכיום כל אוחז במצלמה דיגיטלית בסיסית יכול לעלות סרטונים חופשי לטיוב, עדיין כדי לצוף מעל מיליוני הסרטונים שמועלים כל הזמן לטיוב כדאי מאוד שהסרטון יהיה מקצועי, מושקע ומלוטש.

כמו בכל קמפיין ויראלי מוצלח יש מימד נוסף מעבר למגניבות ולקוליות של הקמפיין - המימד שיוצר הזדהות עם הקמפיין וגורם לאנשים לראות ולהפיץ הלאה - המימד הרגשי. בקמפיין של התפוז המעצבן נראה לי שזו העובדה שהתפוז המעצבן מזכיר לכל אחד מאיתנו את הילד המרגיז בגן או בבית - ספר שתמיד יורד על כולם ומעצבן את כולם, ותמיד בא לפוצץ לו ת'צורה אבל איכשהו הוא תמיד יוצא חלק מהכל.........

חוץ מזה שזה ממש משעשע ומגניב - אני ממליץ - זהירות, זה ממכר!!!





0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More