יום רביעי, 31 בדצמבר 2008

איך הכל התחיל?

בס"ד



אני ואבי חבר שלי הגענו למסקנה שאין מספיק פעילויות חברתיות ונקודות מפגש לחברה הדתיים כאן באיזור המרכז.



כלומר, אנחנו קמים בבוקר, הולכים לעבודה, חוזרים בערב לדירה, ובגדול די משעמם.

מה גם שאחרי שסיימת לימודים - ישיבה / אוניברסיטה / מכללה / בני - עקיבא וכו' וכו' וכו' אפשרויות ההיכרות די מצטמצמות.



אחרי הכל בצבא מן הסתם רובנו לא נמצא את החצי השני, וכנראה שגם לא בעבודה (למרות שלאחרונה מלא דוסיות ניצפו בתעשיית ההייטק המקומית...................)



לכן, התחלנו לארגן מסיבות ואירועים לחברה הדתיים כאן באיזור המרכז.

התחלנו עם מסיבות בחוף הצוק, בדירות בגבעת - שמואל, בירושלים, ועוד.



חוץ ממסיבות אירגנו כל מיני אירועים חברתיים - כמו למשל הקרנות של סרוגים כשהסדרה שודרה , וכו'

המסיבות נחלו הצלחה, והמשכנו עם זה.



על חתונה שהתהוותה מהמסיבות והאירועים טרם שמעתי, ברם, אני יודע שהרבה חברה הכירו, ויצאו, וסתם הרחיבו את המעגל החברתי שלהם..



הרבה חברים (בעיקר חילונים) שואלים אותי - אז מה זה מסיבות של דתיים??

התשובה פשוטה: מסיבה ככל מסיבה, לא משהו שונה.

ברם, אנו מקפידים שהכל יהיה על פי החינוך עליו גדלנו - בגבולות ההלכה, והצניעות על כל המשתמע מכך

ריקודים למשל - לא יהיו אצלינו במסיבות - כי זה לא הכי צנוע.



מה כן? בד"כ מארגנים ערב שירה - אני ועוד כמה חברים מביאים גיטרות, לפעמים גם אורגן, מנגנים - לרוב שירים עבריים, שירי א"י היפה, שירים ישראלים מכל הזמנים.

יושבים , שרים, נהנים, קצת כיבוד ושתייה, ובעיקר (אבל על זה לא מדברים ...) מכירים....



תוכלו לטעום קצת מהוידאו שצירפתי מאחת המסיבות האחרות שהייתה אצלי בדירה







0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More