יום רביעי, 31 בדצמבר 2008

מלך הביצה

בס"ד

הרבה שאלו / התרעמו על השם "מלך הביצה"

כאילו, מה פתאום הכתרתי את עצמי ביום בהיר למלך, ועוד לא סתם מלך - מלך הביצה!!

חוץ מזה, שאיך אמר לי אחד החברה: "אתה כולה 3 חודשים פה, ואנשים פה כבר שנים, ועדיין לא מלך הביצה...."

אז התשובה פשוטה:
לא אני הכתרתי את עצמי, כי אם סלקום.
אני לקחתי על עצמי את הפרוייקט של וידאו בלוג מצולם, שמתאר את חייו של רווק דתי לאומי, בן 27, שחי בגבעת - שמואל שמכונה גם "הביצה" או "האחות הקטנה של הביצה הירושלמית..."
כמובן שבעסקי הבידור והמדיה המשודרת חייבים למשוך צופים / קהל, ואני משער שזו הסיבה שבחרו לקרוא לבלוג מלך הביצה.

חבר "מהביצה" אמר לי דבר יפה: למעשה כל אחד ואחד מדרי "הביצה" הוא מלך הביצה, אם רק ירצה.
כל אחד שחי את חיי "הביצה" הוא מלך בפני עצמו. אם תחליט שאתה מלך, אז אתה מלך הביצה, הביצה הקטנה שלך, בדירה שלך, בסביבה שלך, בחיים שלך.

לסיום, נזכיר שמלך אמיתי יש רק אחד, והוא בורא עולם, וכל השאר - שטויות.....

3 תגובות:

גבר,

או שמשעמם לך בחיים או שאתה לא מרוויח מספיק בהיי-טק.

חבר יקר.
אינני מכירה אותך אישית (אם כי לפי הוידאו, זכור לי במעומעם שראיתי אותך ליד בר אילן...)
אך הדברים שאומר עכשיו באמת באים מהלב:
תעשה לעצמך טובה גדולה ותחסוך את הדבר הזה מעצמך.
הוידאובלוג חמוד, אני מודה. בכלל, כיף לראות דברים שקשורים לדתיים ולעולם שלנו,
אבל לא בטוח שהוא משיג את המטרה שרצית להשיג.

ה*ביצה* (ירושלמית או גוש דנית) היא דבר חמקמק.
זה מסוג הדברים שברגע שמתחילים להגדיר אותם, הם מתפוגגים.

תוסיף לכך את העובדה שאתה עוד חדש בתחום ולא מספיק יודע מה הולך ומי נגד מי, זה קצת נראה כמו הילד החדש בכיתה שגונב את התפקיד הראשי בהצגה שבועיים אחרי שהגיע לכיתה.

בכל אופן, לעניות דעתי כדאי לך להפנות את הבלוג לנושאים טיפה יותר כלליים מאשר *הביצה*,
כי לא כל הדתיים ביצתיים, ואלה שהם כן ביצתיים בכל רמ"ח אבריהם-לא היו רוצים לראות את *הבית* החברתי שלהם מככב בוידאו בלוג באתר סלקום של בחור שזה עתה הגיע.

הרעיון של הבלוג הוא משעשע ובעל פוטנציאל גדול, קח את ההזדמנות ותעשה ממנו משהו חדש ופורץ לכיוונים חדשים. (בביצה כבר דשו יותר מדי)

בקיצור אחי, שיהיה לך בהצלחה. הדברים נאמרו מתוך אכפתיות ודעה חופשית ולא תלויה, אז אל תיקח את זה אישי נגדך.
כל הטוב!

היי מנחם,
איפה אפשר לראות את הוידאו בלוג המצולם של סלקום?
ערב טוב!!

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More