יום שני, 15 באוגוסט 2011

הארוחת שבת הכי שווה בניו יורק

צבי צידון התחיל לפני כמה שנים עם אישתו מיטל את פרוייקט ארוחות שישי לישראלים ויהודים מקומיים בבית שלו בקווינס. מאז הארוחה הפכה כבר לסוג של מוסד, ונחשבת - ואני מסכים עם הקביעה - לארוחת שבת הכי שווה ומגניבה בניו יורק.

נראה שכבר התגבשה אצלו קהילה קטנה, גרעין של כמה חבר'ה שכבר מגיעים קבוע, וכמובן עוד הרבה אורחים שמגיעים לביקור בניו - יורק. תמיד כיף בטיולים לפגוש אנשים חדשים ומעניינים.

בניו - יורק יש טרנד כזה של ארוחות שבת מאורגנות, החל ממנהטן המשך בברוקלין ועד כמובן, קווינס. הייתי כבר בארוחות שבת של ישראלים, וגם של יהודים מקומיים - אבל אצל צבי - חוץ כמובן מהאוכל הנהדר שאישתו מכינה זה האווירה. זה ההרגשה שהם נותנים לך עוד מאמצע השבוע שמה שהם רוצים זה רק שתגיע לארוחה - ואם אפשר, אז נא להביא בבקשה עוד אורח / ת איתך...

פשוט אנשים טובים.
בכלל, צבי הוא בחור די מגניב, סחבק אמיתי - והאווירה שהוא יוצר בארוחה בהתאם.
את האוכל הנהדר שאישתו (והבנתי שגם הוא עוזר בבישולים...) מכינה כבר הזכרתי?

פרטים נוספים ודרכי תקשורת עם צבי:
http://www.centernyc.co.il/index.php?/שישי-אצל-צבי.html

אגב, בהמשך לפוסט הקודם על הדירה של יעקב - רק נציין שהיא נמצאת במרחק של כעשרים דקות הליכה מהבית של צבי. כך שמי שמתארח אצל יעקב יכול בערב שבת ללכת לאכול אצל צבי.

בהזדמנות הזו , אגב ארוחות שבת נמליץ פה על האתר shabbat.com: זוהי למעשה רשת חברתית שנועדה לקשר יהודים בכל העולם (בעיקר בניו יורק) לארוחות שבת. כלומר, משפחות נרשמות כדי להזמין אורחים, ואורחים נרשמים כדי להתארחץ הרעיון פשוט וגאוני - נרשמים לאתר, ומחפשים מארחים לפי המיקום בו נמצאים. כבר כמה ארוחות שבת שהתארחתי בניו יורק (כולל אצל צבי) דרך האתר:
http://www.shabbat.com/






1 תגובות:

התגעננו אליך יש מצב אתה בא בקרוב?
יום שישי הקרוב בשבע בערב אתה מוזמן לא לארוחה אלא לסעודה מהודרת הכוללת 4 מנות:
1. 9 סוגי סלטים+3 סוגי דגים(טאלפיה בסגנון מרוקאי+קציצות טונה+קוויאר)
2. מרק העונה
3. בשרים ותוספות
4. קינוח

בנוסף שתיה קלה שתיה חריפה דנדן המרגל האירני ועוד כמובן שיש גם חדר פנוי ללינה צור קשר 718-813-7939

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More