יום שלישי, 25 במאי 2010

כמה הערות על המצב

פורסם לאחרונה מחקר שטוען שטלפונים סלולאריים יכולים להזיק לבריאות. אני מציע שאנשים יתחילו לעבור לטלפתיה. גם הרבה יותר זול, וגם לא מטגן את המוח עם קרינה סלולארית.

"אחי, יש יש , יש לי. כן. קולט אותך..."

******
הגיע הזמן שגם אולמי חתונות יתחילו לספק WiFi (רשת אלחוטית) חינם כמו בבתי - קפה. במקום להמתין שעתיים לקינוח בבהייה משעממת במעגלי הרוקדים ובחברות של הכלה, לפחות נוכל לעדכן סטטוס בפייסבוק ובטוויטר דרך האייפוד (טאצ'..)

"שעתיים שאני מחכה לקינוח ועוד פעם מקבל ערמת בצק חום שהתחפש לסופלה..."

ואם כבר בענייני חתונות, אני מציע רעיון מהפכני - להגיש קודם את הקינוח, ורק אחר כך את המנה הראשונה / שנייה / עיקרית...

******
פותח ynet ורואה את החיוך המטופש של הבוגדת קם בקלוז אפ. אני מציע לשפוט אותה למאסר עולם עם צפייה יומית בסרטי תעודה על פרוגרומים / גזרות תתנ"ו / גזרות ת"ח ת"ט / פרעות קישינב / ליל הבדולח / השואה / מאורעות תרפ"ט ועוד שלל אירועים בהסטוריה הלא רחוקה בהם עוד לא היה לנו צבא משלנו...

ומעניין לעניין - נמאס לי לממן נסיעות עבודה של אדון טיבי וחבורת שרציו אל קדאפי. אני מציע לארגן משלחת לכיוון אחד של טיבי, מח'ול, חבריהם היקרים מנטורי חרטא, ועל הדרך אם אפשר גם בראש המשלחת את גברת קם...

חבר שלי מוסיף , למה ללוב? אולי אפשר לבדוק עם נאס"א אם יוצאת איזו חללית לכיוון אחד.....

*****
שמעתי שאפל הולכים למכור את ה - iPad בישראל. נו באמת סטיב, ככה להרוס לי את החופשה השנתית בארה"ב?? עכשיו בשביל מה יש לי לטוס??? טוב, במחשבה שנייה ה - Asics שלי כבר די שחוקות ושמעתי שיצא דגם חדש...

*****
זהבי כבר לא ממש עצבני. התוכנית מתחילה לשעמם..

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More