יום חמישי, 20 במאי 2010

שבועות בירושלים

האמת היא שאם אני לא טועה, אז פעם אחרונה שהייתי בשבועות בירושלים הייתה כשהייתי סטודנט לפני כשמונה שנים בערך..
אז כמובן שלא ידעתי מהי הביצה, או מה זה בכלל..

לכן, החלטתי השנה לעלות לירושלים לשבועות כדי לראות, לחוות, ולבדוק - הכצעקתה?
אז כן. פשוט כל העולם היה שם. נראה שאם היה פוגע טיל בערב שבועות באוהל נחמה, גבעת - שמואל הייתה נותרת ריקה..
מספרים שפקקי ענק נרשמו במוצאי החג מירושלים לגבעת שמואל..

למען האמת באיזה שהוא שלב לאחר תפילת ערבית קצת התבלבלתי , תפסתי את הראש ושאלתי את עצמי (ואת האנשים סביבי): אני בקרליבך בגבעה או באוהל נחמה??

לאחר ארוחת החג התחלנו את הערב בבית- כנסת הגדול בשיעור של הרב לאו (שהיה ממש מעניין!!) ומשם במסלול הקבוע לבית - אביחי, מרכז מורשת בגין, כאשר שם נרשמה התפצלות - אני למיטה, וחבר שלי למרכז שורשים ומשם לכותל.

מה אומר? ת'כלס כיף, די מעייף ומתיש (כמה מיינגלינג כבר אפשר בחג אחד??).

תובנות? הרבה.
התובנה העיקרית שלי , אותה אני מטפח זה זמן רב היא שצאו מהסרט, כנראה שלא תכירו את הבשערט בביצה... - לא ברחבה בקרליבך כל ערב שבת, לא באוהל נחמה בשבועות / שמחת - תורה, או סתם בעוד מיינגלינג המוני בביצה.

למה? ככה. פשוט, כי כולם כבר מכירים את כולם. ואין (וכנראה שלא יהיו..) הפתעות. רוצים להכיר באמת? תרשמו לישפה לדוגמה, או תנסו את מזלכם באחד מאתרי ההכרויות, או בכל דרך אחרת. מהביצה כנראה לא תבוא הישועה.
אז למה התובנה הזו כל כך חשובה? כי מהרגע שפיתחתי אותה (כבר לפני כשנה) אני פשוט נהנה. אני נהנה כי אני מגיע מראש לא כדי לחפש, או במטרה להכיר, אלא סתם כדי לפגוש את החברים , להגיד שלום - מה שנקרא "להתערבב". כך אני נהנה מכל רגע, פוגש את החברה, וממשיך הלאה.
כך גם אין ציפיות מוקדמות, וכמובן שאין אכזבות.

אגב, שלא תבינו לא נכון, אני ממש לא אומר שאי אפשר, או שלא יוצא. וכבר יצא לי להכיר בנות באופן ספונטני באירועים / שיעורים / חתונות וכו' - ואני אפילו בעד. בוא נאמר שהדייטים הכי מוצלחים שלי היו עם בנות שראיתי מראש ולא בליינדייט. ואני בכלל חושב שאם ראית מישהי שמוצאת חן בעיניך - גש , דבר איתה, תחליפו מספר, ושיהיה בהצלחה. אבל, כנראה שזה לא יקרה במיינגלינג המוני או ארוחת ביצה (ארוחות ערב שבת המוניות המתקיימות בגזרת קטמון גב"ש).

לסיכום, היה ממש נחמד. נתראה בקרליבך בשבת.......

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More