יום שישי, 25 במרץ 2011

ביקורת מסעדה: TOKOPAYA בנס ציונה


מבחינתי יש שני פרמטרים מרכזיים שהופכים מסעדה לטובה ואיכותית: 1. מנות קטנות ומתחכמות (ולא פחות חשוב - מתוחכמות). 2. קינוחים. .. 

אז הלכתי לבדוק את מסעדת TOKOPAYA: Chef Restaurant אם היא אכן עונה על שני הפרמטרים. 

מסעדת TOKOPAYA ממוקמת באיזור קניות שממש צמוד לנס - ציונה, בואכה הכניסה לפארק המדע של רחובות. ההגעה פשוטה: נוסעים לכיוון רחובות, וממש לפני הפיה ימינה לרחובות (או שמאלה לנס ציונה) נכנסים לאיזור קניות הגדול (אחרי התחנת דלק שמצד ימין) וממשיכים ישר עד הקצה המזרחי של האיזור קניות. המסעדה ממוקמת בצד, יש שילוט.  אגב, רק נציין שממש באותו איזור קניות יש את אחת המסעדות התמניות הטובות ביותר (סיקור אולי בפעם אחרת) "אצל יוחנן" ששם תוכלו לנגב אחלה חומוס, ולאכול אוכל תימני אוריגינלי. 

המיקום הנוח של המסעדה הופך אותה למקום מצויין אנשים מהמרכז כמו גם מהדרום.

לפתיחה בחרתי ליבה של חציל שרוף עם סלט עגבניות קונקסה ,שום שמן זית וטחינה ירוקה. המנה קטנה ועגולה, פשוט יצירת אומנות עם עושר של צבעים - נראה כאילו שמו בפניך פרח בצלחת. פשוט נראה טוב ויזואלית. והטעם גם כן נפלא.
פרמטר אחד מולא: מנות קטנות, טעימות ומתחכמות.

למנה העיקרית בחרתי בתבשיל כבדים ופטריות שמפיניון ברוטב יאמסה. לא מסעיר, אך טעים. הרוטב היה מצויין. לטעמי מנה גדולה מעט.

יש לי חולשה לקינוחים שמשלבים פירות  - בעיקר אגסים או תפוחים אפויים / פירות יער / תותים עם קרם פטיסייר.
אז בחרתי לקינוח אטריות קדאיף אפויות עם קרם פטיסייר ואגסים בקברנה סוביניון. המנה פשוט טעימה, וגורמת לעונג צרוף בחיך. האגס האפוי נח לו בשלווה על איטריות הקדאיף, אשר בתורן ממוקמות על מצע רך ונימוח של קרם פטיסייר. מענג.

אז מה היה לנו? מנה קטנה ומתחכמת לפתיחה, קינוח מענג ומסעיר. כך שלסיכום ניתן לקבוע שטוקופיה היא אכן מסעדת מומלצת וטובה. בתיאבון!


    


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More