יום ראשון, 4 ביולי 2010

מדינת ישראל תעשה הכל?

זה לא סוד שהרבה ציניות מעורבת בשבוע האחרון סביב המצעד למען גלעד שליט. ציניות של ארגוני סמול קיצוני ביחד עם התקשורת הכללית. הלא, מצעד מסוג זה לא רק שלא יתרום להחזרת גלעד, אלא רק מקשיח את חמאס, וגורם לשרץ הנייה וחבר מרצחיו לחפון בהנאה את הכרס מדושנת הבקלאוות שלהם, לתקוע נוד, ולהמשיך לצחוק על היהוד המאג'נון.

אגב, מספיק לעיין בכתבת התחקיר שפורסמה לפני כמה שבועות במוסף 7 ימים של ידיעות על מחבל חמאס שכתב בכלא ספר (מעניין אם גם לגלעד מאפשרים לכתוב ספר אי שם במרתפתי החמאס..) עם הוראות מדיוקות לפתיחת אינתיפאדה שלישית. פרק שלם מוקדש לחטיפות, כאשר הוא ממש מסביר שעדיף לחטוף גבר אשכנזי, עדיף עם ילדים, על מנת שהמשפחה והתקשורת יפעילו לחץ על הממשלה, וכו' וכו'.

בקיצור, נראה שהמצעד והקמפיין הנלווה אליו די משרת את חבורת הרוצחים אוכלי הבננות מרצועת עזה, ובמקום לקרב את שחרור גלעד רק מרחיק אותו, וזה די מדאיג אותי, כי אני שואל את עצמי באמת ובתמים האם מדינת ישראל באמת תעשה הכל למען השבת חייל חטוף?? ואני שואל, האם מדינת ישראל:
1. ניתקה את אספקת החשמל והמים לרצועת עזה עד אשר יוחזר גלעד? הלא כל רעיון הגירוש ב - 2005 היה על מנת להתנתק מהם סופית, אז למה אנו מספקים להם חשמל ומים?? לא התנתקנו??? על אחת כמה וכמה כשחייל שלנו מוחזק שם שבוי???? למה אני צריך מהמיסים שאני משלם כאזרח שומר חוק לממן את המחבלים אוכלי הבננות שמחזיקים בגלעד????

2. האם מדינת ישראל השוותה את תנאי אסירי החמאס הכלואים בארץ לאילו של גלעד?? הלא הם מקבלים הרבה , מעל ומעבר למה שמוגדר בחוק הבינלאומי ובאמנת ז'נבה???? למה ??? על שום מה??? על שום מה הם מדושנים בקוטג' 7% , בלחם טרי, בטלוויזיה בחדרים, בביקורים שוטפים, בעיתונים?? למה מחבל חמאס יכול לכתוב ספר מהכלא???
אין לי בעיה שיספקו להם בננות חופשי, כי זה באמת כבר צער בעלי חיים. אך פרט לבננות אין שום סיבה והצדקה לתנאים המופלגים מהם אסירי חמאס נהנים!!

3. האם מדינת ישראל חדלה מלהעביר מליוני שקלים לממשלת חמאס????

4. ומה עם שאר קלפי המיקוח העצירים "המנהליים" - כמו למשל הזקן הג'ינג'י ועוד כמה מחבלים ששוחררו לאחרונה??? לא שמעתי שגלעד ביינתיים שוחרר!! למה???

האם מדינת ישראל באמת תעשה הכל????

למדינת ישראל חוב עליון לעשות הכל למען חייל בשבי. כי כמו שלחייל אין בחירה אם ללכת או לא ללכת לצבא, אלא הוא מתגייס מכוח חוק שירות חובה, כך למדינה אין בחירה אם לעשות הכל למען שחרורו או לא לעשות. זה הקוד הבלתי כתוב בין החייל למדינה ששלחה אותו.

נקודה למחשבה...

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More