יום שני, 21 בנובמבר 2011

קאפפפפפקייקס יאממממממממי

אחד הדברים המבאסים בטיולים בעולם, בייחוד באירופה - בצפון איטליה למשל - זה ללכת ברחובות סימיריונה או ונציה, לראות את חלונות הראווה של הקונדיטוריות, ולדעת שאתה לא יכול לטעום כלום - כי זה מן הסתם לא כשר...

בניו - יורק לשמחתי, המצב שונה בתכלית. במנהטן כמעט היכן שלא תדרוך תמצא מקום כשר. ולא סתם איזה פיצה או פלאפל (כמו ברוב המקומות בעולם...) אלא דברים ממש שווים. כמו למשל קאפקייקס!!!

קאפקייקס , או בעגה מקומית Cupcakes זה סוג של מאכל לאומי - טוב לא נגזים - אבל ממש פופולארי בארה"ב בכלל, בניו - יורק בפרט. גם בבוסטון אגב. זה עוגות אישיות מגניבות וטעימות בטירוף, שבאות במבחר צבעים, טעמים, ועם מלא קרם וקצפת למעלה - יאאאאאמממממממממממיייייי!!! וזה אפילו כשר !!!

אחת הרשתות המובילות במנהטן שמוכרות  Cupcakes היא רשת Crumbs , שעד כה כל הסניפים שנתקלתי היו כשרים. יש סניף ממש ליד כיכר הזמנים (כיכר טיימס) על רחוב 37 ושדרת ברודווי, ויש עוד אחד ב - Upper West side באיזור רחוב 98 ושדרת קולומבוס.

ושוב, מה שכיף זה שרגע אחרי ששוטפים את העיניים בכל השוקולד, והקצפת, וה - Peanut butter  מעל, והקראמל, והפצפוצי שוקולד, והקאפקייקס בטעם קפוצ'ינו, וריבת חלב, וחמאת בוטנים (כבר אמרנו) ווניל, שוקולד, וכל טעם שלא תעלו על דעתכם  - אפשר פשוט לקנות אחד, או שתיים... , או שלוש... - ולהתענג על הקאפקייקס. טעיםםםםםםםםםם!!!

בקיצור , מומלץ מאוד. טעים מאוד. אבל, שימו לב - לא להגזים - 500 קלוריות בכל עוגה אישית... (הם אשכרה רושמים על כל עוגה כמה קלוריות יש בה...)

בתיאבון
יאמממממממממממממממממממממי

1 תגובות:

כן.. בניו יורק יש הרבה אוכל כשר (בגלל ריכוז היהודים הגדול באזור). למזלנו !! רשת קראמס? אף פעם לא שמעתי על זה!! נשמע טעיםם

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More