יום שישי, 25 בפברואר 2011

Après-ski: על כנסקי 2011

נראה שמה שמייחד את כנסקי (תלחצו על הקישור למי שלא שמע / לא מכיר:  http://www.keneski.com/) מעוד חופשת סקי עם החבר'ה זה האפרה סקי (ולמי שלא יודע מה זה אפר'ה סקי - הנה הציטוט מווקיפדיה.. Après-ski (French: after skiing) refers to going out, having drinks, dancing, and generally socializing after skiing)

המתח, הרגשות שצפים , הזרמים מאחורי הקלעים, האהבות שנרקמות על המסלולים. בין המסלול האדום למסלול השחור, תוך כדי עלייה ברכבל (או בגונדולה...) , המפגש הבלתי אמצעי עם חבר'ה צעירים מכל העולם - ארצות שונות, שפות שונות, אך מכנה משותף אחד - בסופו של יום כולנו מאותו עם. האקשן שמתחיל עם הנחיתה ועד העלייה למטוס חזרה - הופך את הכנסקי לחוויה מיוחדת וחד פעמית.

די מעניין המפגש עם חבר'ה דתיים מניו - יורק ולונדון, לגלות שגם הם מתמודדים עם אותם נושאים בדיוק כמונו כאן - בסופו של יום כולנו עם אחד...

השנה התקיים הכנסקי בקנזיי שבצפון איטליה, בסלה רונדה - שהוא ללא ספק אחד האתרים הטובים בעולם. נופים משגעים של מצוקי סלה המזדקרים, וקילומטרים רבים של מסלולי גלישה. המלון בו התארחנו היה My One Hotel שהוא מלון כשר בקנזיי שנפתח לפני שנתיים על ידי אבי ובלינדה נצר, שעשו הכל כל השבוע כדי שיהיה לנו כיף. בהחלט מלון מומלץ. המלון אגב, פתוח כל השנה, ולא רק בעונת הסקי, כולל פסח.

תרשמו ביומנים: Kenski 2012

2 תגובות:

שכנים שלי היו שם לפני מספר שנים ומאוד נהנו. איך בתי המלון באזור ? איך השירות, האוכל והמסעדות ? אשמח לשמוע רשמים
תודה רבה,
חצוצרית דפנה

פעולות השתייה והאכילה של לאחר הסקי תמיד היו האהובות עליי ביותר :) יותר מהסקי עצמו, תהליך החיברות שלאחריו משך אותי לכל העסק.

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More