יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

הצעה לדייט (ולא רק) מסעדת פריים גריל בתל - אביב


מסעדת פריים גריל שנמצאת במגדל האופרה שעל יד טיילת הרברט סמואל בתל - אביב היא מסעדת בשרים אקסקלוסיבית ואיכותית. האווירה במסעדה נעימה, ומשדרת ניחוח של חו"ל. הזכירה לי מסעדות (כשרות..) בניו יורק ו - L.A.

המסעדה מתמחה בבשרים, כשגם הקינוחים מקומם אינם נפקד, עוד נגיע אליהם בהמשך..

יתרון נוסף של המסעדה הוא המיקום - ממש ליד טיילת הרברט סמואל, כך שלאחר ארוחה טובה אפשר להמשיך להליכה נינוחה לקול רחש הגלים המתנפצים.

בנוסף, יש רחבת חנייה קטנה ממש מול המסעדה, או חניון צמוד של בית האופרה (10 ש"ח לשעה ראשונה, 5 ש"ח לשעה נוספת).

ההמלצה שלי לעיקרית - כבד אווד בגריל עם אטריות כדאיף, סילאן תמרים ואגוזים. מדובר במנה שהיא תענוג צרוף ומתמשך לחיך. המנה עדינה ומדוייקת. כבד האווז נימוח בפה ועשוי בדיוק במידה. אטריות הקדאיף מתקתקות וביחד עם האגוזים וסילאן התמרים יוצרות פאזל קולינרי מענג.

דווקא התוספות קצת חלשות - מבחר קטן של צ'יפס, תפו"א, פירה או קליפות תפו"א מטוגנות - בחרתי בקליפות תפו"א שהיו  קריספיות וטעימות, והשתלבו עם המנה העיקרית. הצ'יפס גם טעים ועשוי טוב.

בנוסף, ניסיתי גם את הסטייקים בתפריט. הם טובים ועשויים כהלכה, אך די באנליים. אני בהחלט ממליץ , שוב, על הכבד אווז בגריל עם אטריות כדאיף, סילאן ואגוזים.

לקינוח אני תמיד מזמין את הקינוח שרק בשבילו אני מוכן תמיד לחזור למסעדה וזה הקרמבל תפוח עץ ירוק, גלידת תרמילי וניל ורוטב וניל - מדובר בקינוח פשוט טעים ב-ט-י-ר-ו-ף. זה תפוח עץ אפוי ממולא באגוזים, צף במרק ווניל סמיך, ומעליו כדור גלידת ווניל. השילוב בין מרק הווניל, לתפוח החם, עם האגוזים החמים האפויים בפנים, לכדור גלידת הווניל מעל יוצר ניגודיות מעניינת בין המרכיבים השונים שמצטרפים יחדיו לחגיגת טעמים מתקתקה וסוערת על הלשון. יש כמובן עוד קינוחים , אך זה הפייבוריט שלי.

לאחר הארוחה אפשר לצאת להסתובב קצת על טיילת הרברט סמואל, או לשבת בגן צ'ארלס קלור הסמוך.

בתיאבון.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More