יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

אני דווקא לא ממש מתרגש מחבורת השחקנים שחתמו על המכתב שלא להופיע באריאל

1. כי לאחר שעברתי על רשימת החותמים על המכתב ראיתי שלא מדובר בשמנה וסלתה של אומני הארץ אלא בחבורת שחקנים בינוניים ומטה, שחלקם אף לא ממש מפורסמים (חלק מהשמות אפילו לא הכרתי..), ומכך הסקתי שמדובר כנראה בטריק יחצני שנועד כנראה לספק קצת כותרות ופרסום לכמה שחקנים בינוניים מינוס.

לכן אגב, אני חושב שהתגובה הראויה צריכה להיות התעלמות. וכמובן, סגירת תקציבים.

2. כי מדובר בחבורת ישראלים? / יהודים? שכנראה שכחו קצת מה זה להיות יהודי...
שכחו שארץ אבותינו, ארץ ישראל התנכי"ת, הארץ המובטחת, ההרים בהם התהלך אברהם אבינו הם הרי השומרון, יהודה, היכן ששוכנת אריאל, ובתוכה היכל התרבות החדש.
אשמח לשמוע מאותם שחקנים בינוניים במה יתרה תל - אביב ששוכנת על אדמות שיח מוניס מאריאל, ששוכנת בשומרון - שאגב, מעולם לא היה שייך באמת למישהו במאה חמישים שנה האחרונות. מדובר בשטח שהאנגלים שלטו בו, לאחר מכן תקופה קצרה הירדנים, ואז ב - 67 חזרו בעליו המקוריים לאחר 2000 שנות לגור במרחביו המוריקים והירוקים.
אני לא טוען חלילה שתל - אביב לא שייכת לנו. אדרבה, גם תל - אביב שלנו. אך נראה לי שאם נפתח תנ"ך נראה שקודם כל השומרון שלנו, ואז גם תל - אביב...

לכן אגב, אני חושב שחלק מהתגובה הראויה היא להושיבם בכיתה, עם מורה לתנ"ך, להזכיר להם ראשית ש(כנראה..) הם יהודים, ישראלים. ואז לחזור איתם על החומר שהספיקו לשכוח משיעורי תנ"ך...

אני גם חושב שאפשר להמליץ להם על פסיכולוג טוב שיעזור להם להתמודד עם תחושת הקטנות והעליבות שלהם אל מול האוייב הפלסטיני, פסיכולוג טוב שייטע בנפשם הכאובה והמיוסרת מעט גאווה לאומית, בטחון עצמי, ואולי קצת אושר ומזור לרוחם החלולה.

3. כיוון שבאופן כללי מדובר בטענות מגוחכות של אנשים מגוחכים שלא תרמו ולא תורמים ממש למדינה - כדוגמת איתי טירן, ושאר הלא יוצלחים שמתבכיינים השכם והערב בתקשורת על כך שאין להם תקציבים , והם מגיעים לפת לחם, וכו' וכו' - אין להם כסף ותקציבים כי הם בינוניים, לא שחקנים טובים, ולא מספקים את הסחורה. לכן, מוטב כי יסיקו את המסקנות המתבקשות וילכו לעסוק בפקמטיא, או במיון בקבוקי שוקו על מדפים בסופר. יש לי הרגשה שדווקא בזה איתי טיראן יצטיין...

באופן כללי אני תמיד טוען שאין סיבה לתקצב מכספי משלם המיסים את התיאטרון וכל קרנות הקולנוע למיניהם. זו שערוריה שאני צריך לשלם מהמיסים שלי כל מיני משתמטים ויוצרים / קולנוענים למיניהם שלרוב יוצאים נגד המדינה. מדובר בתעשייה. בהוליווד קוראים לזה תעשיית הקולנוע. בברוודיי אני משלם 60$ לכרטיס ומקבל תמורה מלאה לאגרה. לעומת זאת בארץ אני צריך לצפות בנעבך כאיתי טיראן שבברודווי אני מסופק אם היו נותנים לו בכלל לנקות את האולם...
הם רוצים כסף - שימכרו כרטיסים, יגייסו שחקנים איכותיים, ירימו את הרמה ויפרנסו את עצמם. מדוע אני צריך לפרנס את חבורת הפרזיטים המשתמטים הללו?????

1 תגובות:

אני לא מצליח להיכנס לאתר שפירסמת "שליש גן עדן" ושמעתי דברים טובים.. הגעתי דרך גוגל זה אותו אתר? האם קוראים לאתר שליש גן עדן או דייט4דוס

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More