יום חמישי, 11 ביוני 2009

משפטי הפתיחה הטובים ביותר לאתרי הכרויות ברשת

Ok, אז פתחנו כרטיס נוצץ בחמישה אתרי הכרויות במקביל, כולל תמונה עדכנית בפוזה מחמיאה, ועכשיו מה?
כל שנותר הוא לפנות לבחורה / בחור שמוצאים חן בעינינו, ולהרגיש דרך כל קליק במקלדת את פרפורי הלב מתקרבים והולכים...
השאלה היא - מה לכתוב? מהו משפט המחץ? כיצד לפנות?
זיכרו! הרושם הראשוני - הוא בד"כ הקובע.
לשם כך, אספנו וריכזנו עבורכם/ן את משפטי ההתחלה הטובים ביותר לאתרי היכרויות ברשת.
המשפטים לעיתים מנוסחים בלשון זכר / נקבה, ברם, הם מיועדים לשני המינים. דא עקא, כבר נרשם במקורותינו שדרכו של הגבר לחזר אחר אבידתו - ודי לחכימא ברמיזא....

המשפט הנדוש והלעוס ביותר , אך לפעמים גם השימושי ביותר:
"היי, אהבתי את הכרטיס שלך, אשמח להכיר..." - פשוט, משעמם, אבל עושה את העבודה......

גירסא משודרגת של המשפט: "הפרופיל שלך הקסים אותי, עכשיו הכדור אצלך...."

"אני הפרח, ואתה הגבעול, ואם לא נהיה ביחד פשוט ננבול... "

אחרי שנתי נתן את משפט המחץ בסרוגים (ולמי שפספס: "שלום, קוראים לי נתי, טובע בביצה בקטמון - רוצה להושיט לי יד...?" - קבלו את הגירסא המשודרגת:
"שלום אני שלומי, טובע בביצה - רוצה להושיט לי ש"ס?.... " (או "אורות"...)

"ראיתי אותך , ולא הייתי רוצה להפסיד את ההזדמנות לנסות להכיר אותך..."

מכירים את משפטי הפתיחה האלו של הבנות?
"האמת? אני לא יודעת בעצמי מה אני עושה כאן... אבל מי יודע אולי אתה נמצא כאן" - כאילו, אם את לא יודעת מה את עושה כאן, למה נרשמת לכאן??

"אוף! מה, צריך לרשום 300 תווים? יופי, הנה הלכו להם 30 תווים.. נחרבש עוד כמה מילים עד שייגמר"

ויש את משפטי הפתיחה השמרניים בהם השתמשו אבותינו, עוד במחשבי ה - IBM הישנים:
"קראתי את הפרופיל אני חושב שיכולה להיות התאמה, את מוזמנת לקרוא את שלי"

ובהפוך על הפוך:
"נו בבקשה!!!!!!! תפני אליי!!!!!!!!! את יודעת שאני פה כבר שנתיים ואף אחת לא שמה עלי?? פליזזז"

המתחכם:
"בואי נדלג על משפטי ההתחלה..."

ולאלה שקצת חיים בסרט:
"רוצה להיות שחקנית ראשית בסרט של החיים שלי?"
משפט זה נתרם על ידי אבי חדד מנכ"ל מיידלעה הפקות בע"מ

ועוד מפניניו של אבי חדד:
"יש לי משרה לכל החיים בשבילך.."
"רוצה להיות שיר הנושא של חיי?"
"אני רוצה להיות הדייט האחרון שלך..."

אגב, כאשר שאלתי את אבי חדד לפשר המשפטים השנונים הללו, הוא טען שזה כיוון שהוא מקפיד באכילת דגים, אומגה 3, כך שאולי טרם צאתכם/ן לדייט הבא - שיקלו בחיוב אכילת דגים, אומגה 3, ולכו תדעו......

עד כאן לביינתיים, אשמח לקבל רעיונות נוספים - שלחו לי מייל









2 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More